• -
    • -
Results for Vehicle 1 - 4 of 4
March 21, 2012
Fender baru belah Kiri proton Wira for sale... barang baru, salah beli tak boleh masuk satria. kat kedai spare part harga RM70.... nak jual RM55.00 sahaja. Lokasi : Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang atau Bangi. sms: 012-2785961 (Pyan). Terima kasih.
  • Car Parts in Bandar Baru Salak Tinggi
 
 
 
March 21, 2012
fender Kiri wira baru. silap beli tak boleh masuk satria. harga kedai spare part RM70 jual : RM55 sahaja COD : BB salak tinggi, Bangi, Nilai N9
  • Price MYR
  • 5,500
  • Car Parts in Bandar Baru Salak Tinggi
 
 
 
July 19, 2011
saya ada motosikal Modenas tahun 2000. xde problem. start terus jalan. tayar pun baru lagi. moto stended mended takde Tukar ape2 mcm dalam gambar. tapi cover plastic dekat bakul warna putih.. saya nak Sambung bayar motosikal / skuter pon ok aje. caranya... ambik moto sy secare percume, dan saya sambung Bayar moto anda.. kalau boleh biarle cc besar dari 110.. nak rase bawak laju sket.. untuk pengetahuan, saya berniat nk gune moto smpai habis bayar dan bukan nak pulang balik. jadi kalau saya dah ambik moto anda, jangan mintak balik sb sy nk bayar terus samapi habis dan saya juga ...
  • Motorcycles in Bandar Baru Salak Tinggi
 
 
 
June 17, 2011
Cari kereta Viva sambung bayar.
  • Used Cars in Bandar Baru Salak Tinggi
 
 
 
Looks like you are not yet CityBase member

Signup to start buying/selling

Created in 3.2174479961 seconds